Tiedote: Kummit-lahjoitus

Aluemyyntipäällikkömme Kalle Komppa ei ole ainoastaan kova kauppamies, vaan myös ensiluokkainen kalannarraaja. Viime kevättalvella Kalle pilkki itsensä Heikkinen Yhtiöt ja LTU Groupin järjestämän pilkkikilpailun voittoon yli 50 kalan saaliilla. Vesijärven jäällä järjestetyn kisan voittaja pokkasi pääpalkintona 10 000 euron palkintorahan, joka lahjoitettiin kokonaisuudessaan Kallen pyynnöstä Lastenklinikoiden Kummit ry:lle Elämä Lapselle-konsertin yhteydessä viime syyskuussa. Lahjoitus tehtiin yhdessä kaikkien kolmen yrityksen kesken: Heikkinen Yhtiöt, LTU Group ja Knauf.

Lastenklinikan Kummit ry on vuonna 1993 perustettu hyväntekeväisyysjärjestö, joka tukee Suomen viittä yliopistollista lastensairaala muun muassa innovaatiohankkeiden ja laitehankintojen kautta. Kalle ja kolme lahjoittajayritystä ovat ylpeitä voidessaan tukea Kummien tavoitetta parhaasta mahdollisesta hoidosta lapsille ja nuorille Suomessa. Kummien seuraava hyväntekeväisyystapahtuma, JouluMielelle, järjestetään tänä sunnuntaina 10.12.2023. Konserttia voi seurata MTV3-kanavalla kello 19.30 alkaen.

Haastamme asiakkaamme ja yhteystyökumppanimme tekemään myös lahjoituksen tärkeän asian eteen: Lahjoita Kummeille (kummit.fi).